Přeskočit na hlavní obsah

Svatební krabičky léto 2017

Hezký den,
tak jako v loňském roce i v tom letošním nabízím svatební dárkové krabičky na peníze. Krabička je krásným dárkem, když jdete na svatbu a nevíte co dát novomanželům nebo si sami řekli, že chtějí peníze. 
Na bocích krabičky jsou kapsičky, kam vložíte příslušnou finanční částku, zároveň je kapsička označena obrázkovým nebo výřezovým motivem a doplněna o text, na jaký příspěvek peníze dáváte.
V tomto roce opět vyrábím krom klasických bílých a v barvě šampaň i jiné barevné. Frčí pudrová, ještě víc než vloni jede v barvě dřeva.. styl boho :) a samořejmě i v dalších jiných barvičkách..
Pokochejte se krabičkami, které již jsou u svých majitelů :) tyto téměř všechny na poptávky zákazníků
vytlačovaný damašek je velmi luxusní.. stejně tak zajímavé jsou akvarelové květy na šedém dřevě
image    
bílou krásně oživí fuchsiová ..bílý nemusí být jen damašek.. krásné jsou i vytlačované růže
   
vytlačované růže doplněné růžovou stuhou.. úžasná je potištěná tyrkysová 
   
damašek v kombinaci s perleťovou růžovou.. a velice zajímavá kombinace cappucina s lososovou
   
úžasná kombinace bílé a rudé .. naopak jemná fialková pastelová
  
mentol začíná válcovat bílou.. a kombinace dvou odstínů fialové 
  
olivová zelená a světle modrá
  
zajímavá kombinace modré a pískové... velice luxusní záležitost bílé se zlatou
  
svěží, letní, oranžová .. s jemnou  ivory oživenou barevnými květy
  
světle modrá doplněná jemnou šampaní.. a šampaň s cappucino
  
celobílá.. stálice ... a bílý damašek s růžovou a sytým květem
  
květy na dřevě .. a luxusní zlatá zrcadlová
  
jemná šampaň s pudrovou .. oblíbená světlá růžová
  
šampaň s bílou a žlutou pěnovou růží .. květy s fuchsiovou stuhou
  
dvě luxusní záležitosti .. fialová ornament a fuchsie
  
námořnická -  červený puntík.. luxusní cappucino ornament
  
moderní růžová a jednoduchá zelená, která je TOP barvou
  
námořnická - modrá.. a velmi oblíbená ..boho.. craft, juta, krajka, provázek
  
struktrovaná perleťová růžovka.. s boho.. bílá doplněné jutou s krajkou
  
ručně barvený damašek v zimním provedení .. svatba na fotbalovém hřišti? žádný problém :)
  
óóó.. zas ten mentol.. s lososovou.. úžasná svěží kombinace, craft se žlutou.. taky bomba
  
na přání podle svatebních oznámení 
   
fialová s potiskem a jednoduchá žlutá s bílou
  
bílý vytlačovaný puntík s top zelenou a fialková borůvková
  
jemná čajová potištěná .. s tištěnou jemně pudrovou
  
měla jsem možnost vyrobit krabičku na svatbu vnuka Josefa Lady :) a oblíbená "dřevěnka"
  
světlounce modrá.. šedá s růžovou
  
a ještě spousta dalších.. zase na pokračování :)
Ještě stále přijímám zakázky a kupodivu i stíhám termíny :) ale i tak pokud napíšete dříve, zlobit se nebudu :)
Svatbám a novomanželům ZDAR!!!
Katy scrap

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ohlédnutí za svatební sezonou 2019

Hezký den všem, svatební sezóna je u konce a já bych chtěla poděkovat všem zákaznicím, ale i pánům zákazníkům za veškeré objednávky. :) Letos se krabiček prodalo zas o nějakou stovku víc než vloni.  Jsem ráda, že se Vám mé krabičky líbí a těším se na objednávky v příštím roce. Připravila jsem pro Vás přehled těch nejprodávanějších :) vítězství slaví jak jinak než bílá klasika .. ať už damašek nebo krucánky, nově v nabídce jsou i malé třpytivé růžičky, v závěsu šampaň, růžová, modrá je také velmi oblíbená a letos se hojně prodávala i kombinace krémové s hnědou a vínovou navíc s novým vnitřkem s kartonovými výřezy ..viz níže

Příběhy klubíček - háčkovaný šátek No.1

Hezký den, tentokrát nepřináším žádnou papírovou krasavici. Možná nevíte, ale krom krásných papírů mám ráda i látky, příze a korálky. A tak jsem v roce 2018 začala háčkovat. Háčkování jako takové mě učila babička, ještě když jsem byla malá holka. Vždy odpoledne po učení přišla k babičce i sestřenka a babička nám dala háčky a zbytky vln. Se sestřenkou jsme nejprv závodily, kdo bude mít delší řetízek :) pak jsme se postupně naučily krátké, dlouhé sloupky. Až jsme se propracovaly k uháčkování čtvercové dečky :) Mě to pak přešlo, začala jsem vyšívat křížkovým stehem, později po střední škole jsem začala šít různé drobnosti do domácnosti. Postupně jsem přešla na šité hračky, kabelky až k patchworkovým  dekám. Po narození první dcery jsem nechtěla v kuchyni drnčet se šicím strojem, tak jsem přesedlala na papír :) U něho jsem již 8 let :) Při třetím těhotenství jsem byla dost často nemocná, každou chvíli mě skolil nějaký bacil od holek ze školy či školky. Vleže se s papírem moc dobře ne

Svatby 2016

Svatební krabičky a přání novomanželům roku 2016 Hezký den, americká společnost PANTONE před nedávnem vyhlásila novou barevnou škálu pro svatby roku 2016. V barevné paletce najdete jak pastelové odstíny, tak i výrazné barvy jako je třeba královská modrá. Ale  ať si vyberete jakoukoliv barevnou kombinaci, vždy bude ta pravá pro Vaši svatbu. :) Zdroj : Things Festive.com Dostali jste od novomanželů oznámení svatby, jste pozvaní a marně hledáte dárek? Chcete novomanželům darovat peníze? Jak jste si již mohli všimnout v loňském roce, svoji nabídku jsem rozšířila o ručně vyráběné krabičky, které mají kapsičky právě pro vložení bankovek .. viz. minulý článek  http://www.fler.cz/blog/svatebni-krabicka-34878 I v letošním roce pro vás svatební krabičky chystám..nově budou zařazeny krabičky i ladící k trendy barvám letošního roku. Pokud ale jdete na jinak barevnou svatbu, neváhejte mi napsat, barvy upravím dle Vašich požadavků, jen prosím pište včas, výroba krabičky je časo