Přeskočit na hlavní obsah

Svatba v zimě

Svatba v zimě
Ve vzduchu voní jehličí, pokud je k tomu ještě sněhová nadílka, atmosféra je naprosto parádní. Svatba v zimě má i své výhody, nikde vás nečekají boje ohledně volných termínů, v počasí počítáte spíše s mrazíky apod. Svatební šaty nevěsta doplní svetříkem, huňatým kožíškem, peříčky, bude prostě nádherná, jemná, něžná. 
zdroj fotky : pinterest
K zimní svatbě jistě patří svíčky, vločky, sáňky, jehličí a šišky. Co se týče barev, tak vládne bílá, stříbrná, zlatá, odstíny modré, fialková. Ale nebojte se použít i výraznou barvu, třeba červené doplňky.
Pro svatebčany na zimní svatby jsem vyrobila hned několik zimních variant svatebních krabiček.
s jemnými peříčky     zimní pletený vytlačovaný motiv
image  image
světle modré víčko     ručně barvený vytlačovaný vzor
image  image
nebojte se výrazné červené
image
a lehce zelená inspirovaná jehličím a touto krásnou barevnou paletkou
image  image
image  image
a proč koupit zrovna krabičku?
                 ..prakticky základní balení spousty dárků..já se snažila tu obyčejnou krabičku povýšit.. dala jsem jí krásný “papírový kabátek”.. na víčko stuhu a hlavně spoustu překvapení dovnitř :)
.. pokud jdete na svatbu a novomanželé si přejí svatebním darem peníze nebo snad jste se nedostali seznam dárků, darujte peníze v originální krabičce. Tu Vám osobně vyrobím i na míru.. podle barev svatby, podle oznámení, podle tématu svatby. Krabička je tak sama o sobě hodnotným dárkem. Po zvednutí víčka se strany krásně rozevřou a ukáže se kapsičkový vnitřek. Kam na boky vkládáte peníze, tedy příspěvek na určitou věc, která je na kapsičce označena textem a obrázkovým motivem. Doprostřed pak vpisuji citát nebo Vaše osobní přání novomanželům.. a navíc se vejde i malý dáreček navíc.
K výrobě používám jen kvalitní zahraniční materiály, vše je ručně vyráběno, květiny jsou ručně tvarovány. Některé kartony si i sama barvím. Prostě vždy se snažím Vám zákazníkům krabičku přiblížit co nejvíce představě.
A již se těšte na Valentýna :) 
Katy scrap
www.krabickarna.eu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ohlédnutí za svatební sezonou 2019

Hezký den všem, svatební sezóna je u konce a já bych chtěla poděkovat všem zákaznicím, ale i pánům zákazníkům za veškeré objednávky. :) Letos se krabiček prodalo zas o nějakou stovku víc než vloni.  Jsem ráda, že se Vám mé krabičky líbí a těším se na objednávky v příštím roce. Připravila jsem pro Vás přehled těch nejprodávanějších :) vítězství slaví jak jinak než bílá klasika .. ať už damašek nebo krucánky, nově v nabídce jsou i malé třpytivé růžičky, v závěsu šampaň, růžová, modrá je také velmi oblíbená a letos se hojně prodávala i kombinace krémové s hnědou a vínovou navíc s novým vnitřkem s kartonovými výřezy ..viz níže

Příběhy klubíček - háčkovaný šátek No.1

Hezký den, tentokrát nepřináším žádnou papírovou krasavici. Možná nevíte, ale krom krásných papírů mám ráda i látky, příze a korálky. A tak jsem v roce 2018 začala háčkovat. Háčkování jako takové mě učila babička, ještě když jsem byla malá holka. Vždy odpoledne po učení přišla k babičce i sestřenka a babička nám dala háčky a zbytky vln. Se sestřenkou jsme nejprv závodily, kdo bude mít delší řetízek :) pak jsme se postupně naučily krátké, dlouhé sloupky. Až jsme se propracovaly k uháčkování čtvercové dečky :) Mě to pak přešlo, začala jsem vyšívat křížkovým stehem, později po střední škole jsem začala šít různé drobnosti do domácnosti. Postupně jsem přešla na šité hračky, kabelky až k patchworkovým  dekám. Po narození první dcery jsem nechtěla v kuchyni drnčet se šicím strojem, tak jsem přesedlala na papír :) U něho jsem již 8 let :) Při třetím těhotenství jsem byla dost často nemocná, každou chvíli mě skolil nějaký bacil od holek ze školy či školky. Vleže se s papírem moc dobře ne

Svatby 2016

Svatební krabičky a přání novomanželům roku 2016 Hezký den, americká společnost PANTONE před nedávnem vyhlásila novou barevnou škálu pro svatby roku 2016. V barevné paletce najdete jak pastelové odstíny, tak i výrazné barvy jako je třeba královská modrá. Ale  ať si vyberete jakoukoliv barevnou kombinaci, vždy bude ta pravá pro Vaši svatbu. :) Zdroj : Things Festive.com Dostali jste od novomanželů oznámení svatby, jste pozvaní a marně hledáte dárek? Chcete novomanželům darovat peníze? Jak jste si již mohli všimnout v loňském roce, svoji nabídku jsem rozšířila o ručně vyráběné krabičky, které mají kapsičky právě pro vložení bankovek .. viz. minulý článek  http://www.fler.cz/blog/svatebni-krabicka-34878 I v letošním roce pro vás svatební krabičky chystám..nově budou zařazeny krabičky i ladící k trendy barvám letošního roku. Pokud ale jdete na jinak barevnou svatbu, neváhejte mi napsat, barvy upravím dle Vašich požadavků, jen prosím pište včas, výroba krabičky je časo