Přeskočit na hlavní obsah

Vánoce, Vánoce přicházejí...

Možná máte pocit, že času je do Vánoc ještě dost, ale skutečně už to bude za pár týdnů. Takže se včas připravte. 

Já jsem pro Vás vyrobila opět spoustu dárkových obálek na peníze či poukázky. Vybírat můžete zde.





Nesmí chybět i krabičky ve vánočním designu. Jsou vhodné v případě, kdy chcete přispět na více věcí.

V nabídce najdete univerzální variantu, ve které vkládáte finance jako příspěvek na silvestrovskou párty, na nezbytnosti, na tajná přání, na společné zážitky


možná by se Vám mohla hodit i rodinná varianta, zvláště pro dospívající děti :) 




a poslední novinkou je vysouvací krabička na drobné dárky, které u mě také zakoupíte např. kosmetiku Biorythme.



Nadále chystám další novinky, které Vám zde brzo představím :)
A Vy neváhejte s nákupy :)
Katka - Katy scrap


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ohlédnutí za svatební sezonou 2019

Hezký den všem, svatební sezóna je u konce a já bych chtěla poděkovat všem zákaznicím, ale i pánům zákazníkům za veškeré objednávky. :) Letos se krabiček prodalo zas o nějakou stovku víc než vloni.  Jsem ráda, že se Vám mé krabičky líbí a těším se na objednávky v příštím roce. Připravila jsem pro Vás přehled těch nejprodávanějších :) vítězství slaví jak jinak než bílá klasika .. ať už damašek nebo krucánky, nově v nabídce jsou i malé třpytivé růžičky, v závěsu šampaň, růžová, modrá je také velmi oblíbená a letos se hojně prodávala i kombinace krémové s hnědou a vínovou navíc s novým vnitřkem s kartonovými výřezy ..viz níže

Příběhy klubíček - háčkovaný šátek No.1

Hezký den, tentokrát nepřináším žádnou papírovou krasavici. Možná nevíte, ale krom krásných papírů mám ráda i látky, příze a korálky. A tak jsem v roce 2018 začala háčkovat. Háčkování jako takové mě učila babička, ještě když jsem byla malá holka. Vždy odpoledne po učení přišla k babičce i sestřenka a babička nám dala háčky a zbytky vln. Se sestřenkou jsme nejprv závodily, kdo bude mít delší řetízek :) pak jsme se postupně naučily krátké, dlouhé sloupky. Až jsme se propracovaly k uháčkování čtvercové dečky :) Mě to pak přešlo, začala jsem vyšívat křížkovým stehem, později po střední škole jsem začala šít různé drobnosti do domácnosti. Postupně jsem přešla na šité hračky, kabelky až k patchworkovým  dekám. Po narození první dcery jsem nechtěla v kuchyni drnčet se šicím strojem, tak jsem přesedlala na papír :) U něho jsem již 8 let :) Při třetím těhotenství jsem byla dost často nemocná, každou chvíli mě skolil nějaký bacil od holek ze školy či školky. Vleže se s papírem moc dobře ne

Svatby 2016

Svatební krabičky a přání novomanželům roku 2016 Hezký den, americká společnost PANTONE před nedávnem vyhlásila novou barevnou škálu pro svatby roku 2016. V barevné paletce najdete jak pastelové odstíny, tak i výrazné barvy jako je třeba královská modrá. Ale  ať si vyberete jakoukoliv barevnou kombinaci, vždy bude ta pravá pro Vaši svatbu. :) Zdroj : Things Festive.com Dostali jste od novomanželů oznámení svatby, jste pozvaní a marně hledáte dárek? Chcete novomanželům darovat peníze? Jak jste si již mohli všimnout v loňském roce, svoji nabídku jsem rozšířila o ručně vyráběné krabičky, které mají kapsičky právě pro vložení bankovek .. viz. minulý článek  http://www.fler.cz/blog/svatebni-krabicka-34878 I v letošním roce pro vás svatební krabičky chystám..nově budou zařazeny krabičky i ladící k trendy barvám letošního roku. Pokud ale jdete na jinak barevnou svatbu, neváhejte mi napsat, barvy upravím dle Vašich požadavků, jen prosím pište včas, výroba krabičky je časo